Fandom

Łowisko (Gone Fishing) Wiki

Arapaima

355stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze5 Udostępnij

Arapaima
Arapaima.png

Ryba Okresowa?

Nie (X)

Występowanie

Wodospady ( Amazonka- potrzeba: łodź i samochód )

Klub "Peixe Grande" (Amazonka- potrzebny abonament )

Możliwość złowienia na:

Spinning/Spławik

Siła ryby

Słaba/Średnia

Częstotliwość brań

Często/Średnio

Efektowna zanęta

Zanęty na ryby tropikalne, Krew w proszku, Cukier

Arapaima (Arapaima gigas) to ryba tropikalna o wadze średnio od 1kg do 100kg. Jest z tego powodu jedną z największych ryb Amazonki (Większę są tylko sumy tygrysie [ok. 1,5-120kg] i gigantyczne arapaimy [ok. 100-200kg, czasami nawet do 350kg!]). Arapaima jest ładnie ubarwionym drapieżnikiem polującym często na mniejsze ryby. Jej ubarwienie w grze przybiera zielono-czerwony kolor, płetwy: grzbietowa i odbytowa są osadzone z tyłu ciała, widać także wyraźne, ciemnozielone łuski na całym ciele ryby. Najlepiej dobrać jest spławik z przynętą : Żywiec/Żabie udko lub spinning z błystką Mysz/Woblerem "Kolory". Mimo, iż krew w proszku "nie działa" na ryby Amazonki - wręcz przeciwnie - doskonale przyciąga Arapaimy. Arapaimy występują w Klubie "peixe grande",Rezerwacie Przyrody(w rosji) oraz na wodospadach. Jest cenioną rybą ze względu na cenę sprzedarzy: 425 srebrników/1kg. Co ciekawe, Gigantyczna Arapaima minimalną wagą osiąga 100kg, a Arapaima maksymalną: 105kg, i wciąż liczona jest jako rekordowa wersja zwykłej arapaimy, mimo, iż od minimalnej wagi gigantycznej arapaimy maksymalną większa jest o 5kg.

Więcej w Fandom

Losowa wiki