Fandom

Łowisko (Gone Fishing) Wiki

Kordon Johnego

355stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Kordon Johnego
Kordon.png

Nazwa mapy

Kordon Johnego

Lokalizacja

Zatoka

Klub VIP?

Tak

Potrzebna łódź?

Nie

Potrzebny Samochód?

Nie

Ilość wymaganych znajomych do dostępu

0

Od poziomu

1

Kordon.jpg

Kordon Johnego

Kordon Johnego jest łowiskiem podobnym do Zimowej opowieści, ze względu na występowanie w nim samych rzadkich, gigantycznych i wielkich ryb oraz do zaginionego miasta, ponieważ, by sie do niego dostać, trzeba wyłowić specjalną przepustkę. Jednak ze względu na błąd związany z wyłowieniem wymaganej przepustki do niego - Butelki, został on usunięty z gry. Mimo to po długim czasie został ponownie wprowadzony, lecz jego przepustka nie jest już wymagana do złowienia, a jedyną możliwością jej posiadania jest kupno w sklepie za Drimmy.
Рыбное место. Арапайма 357 кг.03:25

Рыбное место. Арапайма 357 кг.

Połów na Kordonie Johny'ego na Rosyjskiej wersji łowiska.

S7prmXzMJOM.jpg

Na zdjęciu widoczny jest Kordon Johny'ego pod rosyjską nazwą: "Ежовый остров", jest to zdjęcie z 2012r. ponieważ widać też na nim Mglistą rzekę ("Туманная река") [Mglista rzeka została dodana 17.05.2012r].

Ciekawostki:Edytuj

  • Kordon Johny'ego był jedynym usuniętym łowiskiem w grze, które potem wprowadzono ponownie.
  • Jest to pierwsze łowisko, w którym trzebabyło złowić specjalną przepustkę, aby się do niego dostać.
  • Wygląd tego łowiska został użyty do gry Gone Fishing 2 na Android'a, pod nazwą: "Górskie Łowisko".
  • Łowisko użyte także w Рыбное место pod nazwą: "Wyspa jeży".
  • Na tym łowisku występowały tylko gigantyczne i rzadkie ryby.
  • Na rosyjskiej wersji, łowisko to nosilo nazwę: "Ежовый остров".
  • Na tym łowisku nie występują żadne śmieci.
  • Mimo swojej "dużej wartości", łowisko to jest dostępne w lokalizacji: Zatoka, i można wejść na nie z 1 poziomem.
  • Na polskiej wersji Gone Fishing, nikt nie złowił przepustki do tego łowiska.
  • W przeciwieństwie do zaginionego miasta - to łowisko jest zawsze widoczne na mapie, nawet gdy nie posiadasz przepustki w plecaku.
  • Częściowo potwierdzone: Krążą plotki, że to łowisko, tak jak zaginione miasto stało się ukrytym łowiskiem, i będzie widoczne na mapie dopiero po złowieniu butelki z przepustką.
  • Łowisko to zostało wprowadzone do gry ponownie, lecz aby się do niego dostać, trzeba kupić przepustkę za Drimmy. Dawna metoda złowienia butelki nie jest już dostępna.

Więcej w Fandom

Losowa wiki